Комментарии на сайте

Игорь Grafit комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 19:25

Иван, а каков результат Ваших обращений к властям города? Я в Вашей группе что-то не нашел ничего об этом. Расскажите пожалуйста о результате и что Вы планируете делать на данном этапе? На чём остановились?

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 19:08

Звідки беруться оці ідеї про рекламу, про бажання на телику посвітитись, про багато іншого? Це все всього лишень інструменти досягнення цілей, а не самі цілі. Я один думаю, що громадська організація призначена для того аби бути майданчиком комунікації активних людей, які щось роблять, я один думаю, що телик дивиться, на жаль, більшість українців і це найефективніший метод донесення інформації, я один?

Усі основні мої та моїх однодумців пропозиції викладені в зверненнях, які підписували житомиряни.

І як же неймовірно хочеться почути щось від житомирян...

Алёна Полищук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 15:46

Иван, а может Вы так рекламу своему Альянсу делаете? Вы сами ничего толкового не предложили.

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 14:03

Людмило, заходив, і на сторінку, і в міськраду, і запитував... Інші прості? Просвітіть, будь ласка.

Щодо хрінуватості. Пишу і витрачаю тут час, бо хочу аби не мені одному, хріновому це було потрібно. Складається таке гірке враження, що ляпати язиком всі гаразд, а коли запрошуєш щось дійсно зробити, бажаючих нуль. Думав, може ще хтось щось придумає і захоче це зробити, бо буде підтримка з мого боку і моїх друзів...

Тому не соромтесь висловлюватись. Якщо ви вважате, що посвітити фейсом на ТБ є самоціль, то за бажання й самі зможете її реалізувати і можна буде привітати і вас ;)

Людмила Харчук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 13:29

сьогодні зранку його вже забирали. бачила.

Алёна Полищук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 11:08

Сегодня возле Драмтеатра временно поставили туалет :-))

Людмила Харчук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 09:01

Іване, тут Ви мене вбили на повал. Зоходите на сторінку міськради, дізнаєтесь коли в мера прийомні дні (здаться чи то останній четвер місяця. записуєтесь і приходите!!!). правозахисник хрінов. Або інші варіанти більш прості є. Якщо ставите в контакті питання "Що і як ви думаєте чи знаєте щоб вирішити проблему з туалетами у місті?" це значить що самі відповіді на нього не знайшли. Тоді якого милого брались за це діло? Щоб фесом на 1+1 посвітить?
Тоді вітаю!

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 09:00

Блін, все що ви говорите я й так знаю. І ніяких грошей я не вимагаю, звідки ви то все взяли? І так само проводите аналогії з "дорогими засобами" безпідставно. Для того аби щось на щось витрачати слід все обдумати і проаналізувати. Ось чого я добиваюсь. Ну не можу я охопити весь спектр наявних у влади можливостей, правил і ресурсів аби давати їм якісь вказівки. Де я їх даю? Я прошу зробити спочатку те, що не вимагає капіталовкладень. А вже потім можна думати і аналізувати над іншими проблемами спільно, владі і громадськості. Можливо, слід лікареві спочатку провести огляд і поставити діагноз? Спитати у хворого про те що, де і як у нього болить?

І це все оффтоп... Досить з пустого в порожнє переливати. Конкретне питання-побажання-прохання до читачів і дописувачів:
Що і як ви думаєте чи знаєте щоб вирішити проблему з туалетами у місті?

Ігоре, думаєте треба потрапити на прийом до мера? Яким чином це можна зробити на вашу думку? Що б ви йому сказали, а що ні? На що давили б, а з чим погоджувались?

Игорь Grafit комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 06:37

Знаете, Иван, смоделируем Ваш же пример на Ваших методах подхода. Человек попадает в травмпункт с переломом и начинает давать доктору указания, что и как делать. При этом, пациент не хочет чтобы ему обрабатывали рану нашими отечественными бинтами и требует принести импортные дорогостоющие мет. материалы мотивируя это тем, что он живёт один раз и требует для себя только самого наилучшего, и что это может пагубно отразится на его травме.

Иван, я отвечу вместо Алёны, уже незнаю в который раз - конфронтацией Вы ничего не добьётесь и это видно по тому, что Ваш воз и ныне там. Вам нужно найти общий язык с властями и попасть к мэру в кабинет, где и следует представить интересы многих жителей и попросить принять меры по разрешению использовать туалеты кафетериев и прочих учреждений в качестве общественных.

О количестве денег кому, кому, а мне Вы можете рассказывать в самую последнюю очередь. Мне неоднократно приходилось находить выход из ситуации при куда большей эффективности с нулевым бюджетом, в отличии от тех, у кого были средства. Потому я Вам и сказал, что тратить деньги любой дурак умеет, и гор. власти на это не пойдут. Вы сегодня хотите туалеты, а завтра кто-то потребует душевые кабинки на пляже, и власти только то и будут делать, что удовлетворять капризы демонстрантов. Повторюсь - будь я на месте мэра, я бы с Вами не стал ничего обсуждать и даже не обратил бы на Вас внимание, потому, что подход к вопросу был больше похож на "покричат и перестанут", это то, что о Вас могли подумать в кабинетах горсовета.

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 04:12

:) Змоделюємо іронічну ситуацію. Хтось поламав ногу.
Останні два коментарі можна перефразувати так:
1. Ти нічого кращого ніж піти до лікарні і прокричати, що тобі болить не придумав.
2. Видно, що в тебе нога поломана, але ж детального діагнозу ніхто не поставив аби лікувати тебе. Чим тебе лікувати? (У лікарні немає грошей лікувати хворих).

А взагалі з "дискусії" висновок: будеш інвалідом і шкутильгатимеш, а не пощастить взагалі помреш.

Проектуємо не тільки на "когось", а на "багато людей" і ситуація стає однозначно зрозумілою. Стає ясно чий обов'язок що і за що треба лікувати.

По суті.
Олено, я й запитую, певне втретє, що ще можна зробити?
Ігоре, кількість грошей завжди буде малою, тому треба правильно розставляти пріоритети і ефективно з розумом їх витрачати.

Игорь Grafit комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 03:56

Иван, у меня вопрос к Вам. Я вот пролистал маретиалы Вашей группы, но не нашел там чёткой формулировки решения проблемы путём установки общественных туалетов. Где деньги брать? Вот что я хочу услышать. (Из горбюджета не катит - статья не предусмотрена. так что выкручивать из других статей не катит такой вариант).

Алёна Полищук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 02:59

Иван, Вы тоже ничего толкового не предложили, кроме того, что устроили маски-шоу возле горисполкома, про которые все забыли в тот же день.

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 02:31

Невже немає жодних думок?

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 00:38

1. У Житомирі відсутня достатня кількість "місць де люди можуть справити нужду". Зазвичай ці місця є спеціально побудованими і називають "громадським туалетом".

З цим погоджується кожен. Єдиний шлях зараз вирішити проблему відсутності "місця де люди можуть справити нужду" є відкрити туалети "місць громадського харчування", бо там вони обов'язково туалети мають бути і самих цих місць багато в районах масового перебування людей. А також туалети "установ" де також буває багато людей.

Здається з термінологією все зрозуміло. Якщо ні, запитуйте! Я ж не кусаюсь!

5. Я сказав, що не "кіпішом" вирішувати проблему, а створенням "конфлікту" між громадянами, які отримують можливість сходити в туалет, та "власниками унітазів", які хочуть аби ті стояли і блищали.

Цей "конфлікт", на мою думку, має призвести до зрушень у свідомості людей. Використавши їх можна буде генерувати якість рішення з середини. Без зрушень, суспільство і далі буде ходити в кущі і казати, що в цій державі ніфіга не зробити...

Не треба уникати розмови!

Якщо маєте бачення конструктивного вирішення проблеми відсутності достатньої кількості "місць де люди можуть справити нужду" у м. Житомирі, дуже вас прошу висловлюйтесь!

Якщо я десь пропустив якусь ідею прошу повторіться. Житомир вас не забуде ;)

Игорь Grafit комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 30 декабря 2014 в 00:19

Іван Фурлет
1. Скорее всего не так высказались. Из Вашей группы и вообще из Ваших текстов лично для меня выносится один контекст - общественные туалеты, они должны быть. Вы либо не так аргументируете свою позицию, либо не достаточно хорошо владеете терминологией. Если у в Ваших стремлениях одним из первых пунктов было сделать туалеты кафетериев общедоступными, то извините - это не общественные туалеты.

3. Этим пунктом Вас никто и не критиковал. Даже наоборот - я уже говорил - похвально, что Вы этим занимаетесь.

4. Важно не то, что вспоминают, а как вспоминают. Как раз то таки среди своих знакомых, когда я поднимаю эту тему, то Вас никто даже по имени не знает и не знает для чего эта акциа проводилась, а вот тот момент, когда Вы наполнили ночной горшок - помнят все, для многих это просто, цитирую - "гон".

5. Мудрому советы не нужны, а дурак их не слушает. Зачем здесь давать предложения и советы, если Вы их не берёте во внимание??? У Вас есть своя жесткая позиция, и замечаний Вы не воспринимаете. было сказано, что скандалом ничего не добится, давайте искать конструктивные методы решения вопроса - нет. Обществу нужен кипишь.

Видимо Вам действительно виднее, что и как делать. Лично я умолкаю. Искренне желаю Вам успехов в начатом деле. буду рад оказаться неправым, если у Вас всё получится именно Вашими методами.

Іван Фурлет комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 29 декабря 2014 в 22:36

1. Де я казав, що треба понатикувати громадських туалетів? Або я десь не так висловився, або ви не так зрозуміли мене.

Те з чим ви погоджуєтесь із пані Оленою стоїть під номером 1 у колективних зверненнях підписаних більше 200 житомирян. Можна пересвідчитись в альбомі групи де зібрані усі питання та відписки: http://vk.com/photo-25828140_246849290.
Так само можете перечитати і інші 2 вимоги і зробити висновки, що ж таки найперше ми хочемо зробити.

2. Нівелюється першим пунктом.

3. У кожного є робота і своє життя. На жаль, будь-яку громадську ініціативу треба робити власними руками і власною головою, особливо якщо вона вимагає багато часу для чиновника і не передбачає дивідендів для нього. Через брак мого часу і через звичайну "активність" влади наразі мало помітного робиться.
Сподіваюсь ви на слово повірите, що робити щось вимагає багато часу, тому критика по цьому пункту недоречна, як на мене.

4. Щодо акції. Після акції люди згадують про сюжет на ТБ і активніше йдуть на контакт. Значить місія акції - підняти тему серед людей, вдалася. Більше від неї не бачу що вимагати.

5. Спілкуюся тут з надією почути, що можна зробити взагалі, що можна зробити краще. Про те, що і як я робив я й сам знаю.

Тому давайте переведемо тему в русло вирішення задачі.

Головна проблема: у Житомирі мало громадських туалетів, через що знижується рівень здоров'я населення та рівень благоустрою міста.

Які ваші пропозиції до вирішення цієї проблеми? Висловлюйте будь-які ідеї!

Игорь Grafit комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 29 декабря 2014 в 18:23

Іван Фурлет
1. Я не могу понять Вашей логики... По-Вашему нужно настроить общественных туалетов, помимо тех, которые уже существуют в местах общественного скопления людей (я про кафе говорю). Или в кафетериях и прочих учреждениях стоит ведро и охапка сена, для подтирания, вместо унитаза и туалетной бумаги??? Это значит умное и рационализаторское предложение понаставлять вонизмы в городе? Вы хоть представляете, какая вонь будет, когда на улице на термоментре будет +40??? Вы, значит, предложили ноу-хау, и подняли вопрос надлежащим образом? Простите за прямоту - но я считаю, что если мы хотим жить в цивилизованном образом, то нужно решать вопросы путём диалога и переговоров, а не порождать скандалы и конфликты. У меня сложилось впечатление, что ни один вопрос сейчас не умеют решать по-европейски. Одни дикари, горлопаны и выпендрёжь. будь я на месте мэра, то не стал бы вести диалог с людьми, которые пытаются таким образом обратить внимание на проблему.

2. "Мирного, дешевого і швидкого шляху як досягти цього я не бачу." - В это то и вся проблема. С Вами никто не будет иметь дела, потому что Вы не ищите путей экономии средств. Вам нужно вложить в унитаз кучу денег, и это будет решением проблемы.

3. Если хотите создать резонанс, то это нужно делать соответственно. А то многие очевидцы просто поржали с Вас, а другие просто подумали, что Вам немного не хватает, то ли туалетов, то ли ещё чего. Акции нужно проводить эффективно, а не выбежали, пошумели, и где Выше движение сейчас? Почему Вы притихли? наткнулись на партийное препятствие? Именно потому и наткнулись, что Вас серьёзно никто не воспринял.

Иван, Вам никто не пытается доказать, что Вы не правы. Наоборот - похвально, что Вы этот вопрос подняли. И мне бы не меньше Вашего хотелось, чтобы этот вопрос был решен. Но поскольку мне хорошо известно, как властные структуры реагируют на обращение граждан, просто хочу Вам дать совет, что Вы не на том пути...

Алёна Полищук - А вот и самое дешевое и простое решение проблемы - как я и говорил уже ранее, Решением горсовета принудительно разрешить пользоваться уборочными комнатами любого заведения.

Алёна Полищук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 29 декабря 2014 в 16:38

Вышел замначальника управления коммунального хозяйства В.А.Шевчук и сказал, что справить нужду можно в туалете любого кафе, только надо предварительно сделать заказ. И в принципе всё :-)

Людмила Харчук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 29 декабря 2014 в 16:24

Іване, а які наслідки акції?
Перечисли
1...
2...
3...

Алёна Полищук комментируетОбщественные туалеты в Житомире. Решение проблемы. 29 декабря 2014 в 13:29

Иван, при всем моём уважении к Вам, замечу, что Вы себе льстите. Особого резонанса не было. Все погалдели один день и забыли. Создавать конфликт, чтобы привлечь внимание общественности, а смысл в этом? Или без конфликта люди не видят, что нет туалетов в городе?
Яндекс.Метрика